Alla inlägg den 29 december 2007

Av Lazarus - 29 december 2007 19:08

Ja, alla ni 2 som jag vet läser min blogg och även alla ni andra 10-20 som sinte gett er till känna önskar jag ett riktigt gott nytt år, som inträffara om några dagar. Ha det bra och hjälp till att få det bättre på denna jord. Visserligen är den förlorad, men tillsammans kan vi kanske flytta det definitiva datumet en bit framåt.

.... Sluta dricka vatten ur flaska när ni befinner er i Sverige eller andra länder där kranvattnet går att dricka.

.... Mindre än ca 5 km till jobbet ? I så fall ta cyckel, benen elller buss om det går

.... Kolla andra färdmedel än bil om du ska resa. Många är enklare och mycket billigare

.... Detta nyår smäller vi bort ca 250 miljoner kronor. Är det vettigt????


Ge mig gärna fler tips på att spara på vår miljö. Tänk på att våra barnbarn också ska ha ett bra liv.



Av Lazarus - 29 december 2007 15:49

Jag älskar dig

Du är en del av mig

Jag vill dig varm och väl

Du kan va snäll

Din smak är go

Jag vill ha dig i lugn och ro

Lite smak av ek

Och inte vek

lite tjära ska

du alltid ha

Jag älskar dig

Du är en del av mig

Du smakar inte dy

Utan ren Malt Whisky.


Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards