Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Lazarus - 17 maj 2009 12:09

Dagligen hör man folk säga fel. Speciellt i program som Talang eller Idol.

Hela tiden säger folk:

- Och nu ska jag sjunga xxxx av Madonna.

eller

- Jag ska sjunga xxxxxx med Rod Stewart.


Vaddå av och med. Låten är inte skriven av och inte heller sjunger man med någon.

Det kan möjligen heta.

- Nu ska jag sjunga xxxxx som Madonna har sjungit in tidigare.

Ska det vara så svårt?

Av Lazarus - 17 maj 2009 12:04

Ja, jag såg det hela. Dessutom utan att somna! Jag vet inte vad jag ska säga, men Malena hade förtjänat en plats bland de 10 bästa. Det som förstörde det hela tror jag var att man körde med på tok för mycket vit ljus. Jag vet inte vad man ville säga med det.

Lille norrmannen då? Ja det var väl en hygglig låt, men så bra var den ju inte.

Vem som skulle vunnit? Jag vet inte. Det var ca 6-7 som var ganska lika. Annars brukar jag alltid hitta en eller två som ska vinna. Men nu var det som sagt några fler.

Bäst var dock själva showen, scenen och mellanakten. Där gjorde ryssarna faktiskt något riktigt bra. Är nog bland det bästa jag har sett.


Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards