Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Lazarus - 18 maj 2009 16:14

Den här rubriken ska väl ha fått dig att vakna till. Eller?

Men vad jag menar är...

  • att det är försommar ch jag kan påta i trädgården
  • att gamla affärsbekanta ringer och beklagar sig över min fd arbetsgivare
  • att jag tycks ha någon slags samlingspukt för släkten.

Det sista måste jag kanske förklara. Men det har nog inte gått många dagar de senaste månaderna som ingen av barnen, barnbarnen, mågarna eller svärmor varit förbi en stund. Det gör ju det lite svårt att planera dagen, men samtidigt väldigt kul. Tänk att ha en så skön familj som bara kommer förbi när det passar. Nåja, vi gör ju detsamma. Så vi träffas nästan dagligen.

Det gör ju också at man glömmer bort att man är mellan två jobb lite grann.

Sen vet man ju aldrig hur länge jag har förmånen att träffa barn och barnbarn. Så det är bara att tacksamt ta emot varje besök. Det är härligt.

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards