Alla inlägg den 21 november 2007

Av Lazarus - 21 november 2007 00:00

Fan vilken dag. Assistenter som tror dom är gud den allsmäktige har ingen självdistans. Som idag när en del kartonger bara flyttats utan att man först frågar om jag har någon idé vart jag vill flytta dom. Nej, man bara ställer dom mitt på golvet och flyttar runt skåp. Men det är väl så när man får en tjänst på kompisskap, inte på meriter. Det är bara att le och tänka "far åt he-vete". Det som är lite synd är att ingen vågar öppna käften. Jag får alltid klä skott för att jag säger vad jag och alla tänker, men inte vågar säga. Ganska svagt och lågt. Också ganska svenskt. Man vill ju inte heller stöta sig. Alla värdera vad de säger i kronor och ören i lönebeskedet. Tur att jag om en timme ligger i en 30 gradig pool och mår. Tur att det är Sverige -Lettland om några timmar. Kanske går ilskan över då. Det enda som är lite konstigt är att hon inte är blondin ;-) Eller har hon peruk? Kanske färgat hår?et F-n vet och jag tänker inte fråga.  

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards