Alla inlägg den 7 april 2008

Av Lazarus - 7 april 2008 00:00

Hörde det på radio och läste just om det på nätet. En flicka som heter Engla har försvunnit. Jag hoppas att hon bara gått vilse. Skulle det vara så att någon tagit henne och , tyvärr mot förmodan, läser detta ber jag denne att lämna tillbaka barnet. Jag blir alltid så illa berörd när det gäller barn som far illa. Och det är ju aldrig bara dom. Det är föräldrar, syskon, vänner, släktingar mm som mår skitdåligt. På något sätt har jag inget som helst erbarmande med personer som tar andras barn utan hoppas att de får en otroligt långsam och smärtsam död. Jag är emot dödsstraff i de flesta fall, men pedofiler och liknade skulle jag inte ha något emot att ta hand om själv. Sakta, mycket sakta. Lite som man gjorde i en del kulturer förr, d v s skinnflå dom sakta. Å andra sidan är nog de flesta rätt sjuka. Kanske ska man jämställa dom med vilken sjukdom som helst och spärra in dom för lång tid och därefter släppa dom, kstrerade, d v s någon dm kortare på vissa ställen. Ursäkta mitt hat, men med egna barn och barnbarn samt info em en händelse för många år sedan kan jag inget annat än hata dom.

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards