Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Lazarus - 10 juni 2008 00:00

Jaha, då blev man ett år äldre idag. Firade gjorde vi redan för några dagar sedan. Det är ju nästan kriminellt att lägga fotbolls-EM när jag fyller år. Men jag är ju inte i stånd att påverka det så mycket, så jag flyttade firandet istället. Det går ju inte att bli störd när Sverige spelar mot grekerna i kväll. Men jag är rädd att vi bara får max 1 poäng med oss. Mitt tips är 1-1 eller 1-2. Hoppas jag har fel. Har sett nästan alla matcher hittills och tycker väl att matcherna mellan Tyskland och Polen samt Holland och Italien var de mest sevärda hittills. Däremot var ju Frankrike-Rumänien rent katastrofalt dålig. Men jag väntar väl med att utse det andra finallaget. Det ena tror jag blir Tyskland, om de inte missar i semifinalen.

Och tack min svägerska för att du grattade mig idag. Kul att du kommer ihåg det. Jag är mycket sämre på det. Kommer knappt ihåg min egen.

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards