Alla inlägg den 9 augusti 2008

Av Lazarus - 9 augusti 2008 09:11

Vi var hos dotter nr. 2 igår. Hon bor en timme härifrån, så det blir tyvärr inte så många besök som man skulle vilja. Hur som helst var vi hos köttbullen igår. Ja nu undrar du säkert varför jag är så taskig och kallar henne för köttbullen. Men det är inte illa ment. Men hon är ju med barn och ser ut som en liten köttbulle. Ser inte ut som hon gått upp så mycket, det är bara magen som putar ut som en spärrballong, ja, eller köttbulle. De, d v s hon och hennes kille köpte ju en kåk tidigare, så det var ogräs i alla rabatter. Jag rensade tre, bara för att jag inte kunde se att det fanns mer ogräs än blommor. Från dom tre tog jag 2 stora säckar ogräs. Så idag har man både ont i benen, ryggen och höger arm. Konstigt, den ska ju vara vältränad genom att lyfta ölglas. Kanske lika bra att träna lite extra, ska ju snart till Rhodos och all inclusive.

Av Lazarus - 9 augusti 2008 09:08

Jag har nu skrivit i några månader och är förvånad och glad över alla kommentarer som har kommit in. Det tackar jag mycket för. Några kommentatorer återkommer, vilket visar att det ju måste finnas något litet av intresse. Andra ser man mera sällan eller bara en gång. Men skriv gärna. Och som du säkert sett är inte alla kommentarer långa uppsatser. Det är kul bara ni säger vad ni tycker så blir jag glad och tacksam.


Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards