Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Lazarus - 9 mars 2009 14:50

Var idag på bilservice. Sen gick jag i de affärer som frugan inte gärna går i. D v s ÖoB, Willys, Granngården, Karlssons och en trädgårdsaffär. Det är den sistnämnda jag ska skriva om nu. Efter att ha handlat färdigt så gick jag ut och ser en jätteaffisch på utsidan. - Ska du på brölopp?Så jag gick in och frågade var man kunde anmäla sig till bröloppet.- Bröllopet? fick jag till som ett frågande svar-Nej, Bröloppet som ni gör reklam för på framsidan.Då förstod hon vad det var frågan om och skrattade hjärtligt. Så nu är vi båda lite gladare idag.

Av Lazarus - 9 mars 2009 14:48

Blev ganska trist historia måste jag säga. Caroline av Ugglas var däremot den givna vinnaren. Också om låten inte var den bästa så är hon så anti att hon bara måste gå vidare. Men efterson ingen i hela fältet ska kunna vinna den stora finalen så känns det bara som att det var et bra sätt att lura ännu mer SMS-pengar av godtrogna röstare.

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards