Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Lazarus - 15 mars 2009 09:17

Efter att den s k juryn röstat tänkte jag redan ut rubriken för dagens blogg: Fel låt vann. Men sen kom ju vi, d v s svenska folket och ställde allt till rätta igen.

RÄTT LÅT VANN !

Marlena har en otrolig röst och utstrålning. Om sen övriga Europa inte gillar den så kan man inte göra mycket åt det hela. För frågan är ju om vi ska skicka en låt som vi tror alla andra gillar eller ska vi skicka en låt som vi gillar?

Och jag hade ju lite rätt igår. Marlena vann. Konstigt att Måns fick så lite av svenska folket. Man riktigt såg hur ledsen han var.Toktjejen Caroline var dock hur glad som helst fast hon inte vann. Skönt att det inte är main stream all the way.

Och precis som jag trodde så skulle EMD få mycket röster av folket, tyvärr. Emilias låt tycker jag var bättre den här gången än förra gången jag hörde den. En låt att bli glad av. Agnes var däremot en besvikelse. Man hörde henne ganska dåligt och sen rörde hon sig för lite. Där har hon lite att träna på. Men det kanske inte är så lätt att göra en Perelli-look-alike.

Till sist ska jag naämna Heat. Ett gäng som verkligen lagt ner lite jobb på sitt scenframträdande. Mycket bra.

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards