Direktlänk till inlägg 13 april 2008

Engla en Ängel i himlen

Av Lazarus - 13 april 2008 21:02

Läser just nättidningarna och ser att "42-åringen" har erkänt. Släpp aldrig ut den fan igen ! Lås in honom för gått. Tyvärr det hårdaste straffet man får i Sverige. Stening till döds eller 100 piskrapp vore bättre. Har hört att man inte överlever det. Eller varför inte låsa in honom i Hallbunkern. Buset brukar fixar såna här typer på ett ytterst bra sätt har jag hört. De står lägst i rank på kåken. precis där de hör hemma.

 
 
Ingen bild

Catten

14 april 2008 12:32

Mmm...sanning med modifikation: Om han placeras på Kumla eller Hall så lär han kunna åberopa dåligt psykiskt mående och flyttas då till nån Rättspsykklinik där han får "egen kuppé" :(

 
Birdie

Birdie

18 april 2008 16:45

Japp, han kan ta av sig byxorna direkt och ställa sig på knä, till allas förfogande där på Hall, KUmla eller var han nu må hamna. De har noll och intet respekt för såna som han.

Fångarnas eget straffsystem är nog inte alltid att underskatta... *moooooorra*

http://www.birdie.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lazarus - 25 augusti 2009 09:12

Har nu på morgonen pollinerat mina slanggurkor. Det är så här. Jag ställde en hink med 4 slanggurksplantor  den inglasade altanen. Jag ledde de uppåt med snöre. Sen har de av bara farten fortsat på en av tvättlinorna vi har på altanen. Så nu är den ...

Av Lazarus - 23 augusti 2009 09:01

Min tanke var att byta namn på bloggen, vilket Bloggagratis sa var möjligt.$ På så sätt skulle jag ju kunna ha kvar all gammal information och gamla komentarer och inlägg.  De sa dock inte att den gamla adressen skulle leva kvar och länka vidare till...

Av Lazarus - 22 augusti 2009 10:34

Har försökt att hjälpa till lite. Bara pusha lite i den riktning som jag tycker verkar bra. Vad fick jag. Ju en massa skit. Inget jag tycker jag ska ha. Man kan i s f sakligt berätta vad man tycker och inte fara ut i helvete och annat. Jag har också ...

Av Lazarus - 22 augusti 2009 09:56

Ha ha, jag behöver inte sluta blogga, vilket jag var rädd för. Det är ju bara att byta namn. Så därför blir jag nu kvar till en dels glädje och andras förtret. Ha Ha...

Av Lazarus - 21 augusti 2009 18:11

Från och med nu upphör denna blogg. Ny blogg kommer under annat namn. Vill du ha adressen så hör av dig via en kommentar.   Dagen efter upphörandet: Ser att flera nära och kära släktingar frågat efter den nya adressen. Men den här gången vill jag in...

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards