Alla inlägg den 26 november 2008

Av Lazarus - 26 november 2008 16:34

Idag uppmanades jag via radio att krama min chef. Ja, det var inte så att det bara var jag, utan alla skulle krama sina respektive chef.

För det första har jag ingen chef just nu, nåja min fru, men det är ju en annan sak. Henne kan man ju krama jämt. Men annars så har jag ingen eftersom jag som sagt är mellan två jobb.

På det förra jobbet hade jag fyra chefer på 8 (!) år. Den förste försvann efter några månader. Den andre och tredje hade några år var och den fjärde endast några få månader. Den andre och tredje skulle jag kunna krama idag. Ingen "homokram" utan en riktig kompiskram.  Vilket jag för övrigt har gjort vid några tillfällen. Sköna killar. Riktiga karlar med empati, humor och kunskap. Lika och ändå så helt olika. Men den siste ( 4:e )....

Nej, tack. Så djävla full skulle jag aldrig kunna bli. Ingen karl med ryggrad, ingen empati och ingen kunskap att tala om. Sorgligt att det finns sådana människor. Riktigt sorligt.

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards