Alla inlägg den 27 december 2008

Av Lazarus - 27 december 2008 13:21

Nu har den där Alex uttalat sig i TV igen och återigen visat vilken tönt han är. Denna gång gällde det dansband som han totalt nedvärderade. Själv är jag nästintill allätare av musik och gillar också dansbandsmusik. Dansbandskampen som gick på TV senast sågs av otroligt mycket folk. Schulman nedvärderar en stor del av svenska folket.

Så nu är ju frågan om alla dessa som såg på TV och alla dessa som dansar till denna musik är knäppa, eller om det är så att det finns en viss Alex Schulman som säger saker bara för att få uppmärksamhet. Det jag inte fick in i skallen var att radio, tidningar och TV låter honom hålla på. Men sen kom jag på svaret. Han är ju deras hovnarr och driftgucku. Jag kan höra media säga till varann.

- Vad ska vi göra. Alla håller ju på samma sak.

- Men jag kan ringa Alex så säger han emot, he he

Och vips så säljer man lite fler ex.

PS:Hovnarrar fanns redan för flera 100 år sedan.

Av Lazarus - 27 december 2008 13:17

Köpte mig en ny dator igår. Den gamla håller på att dö. Konstigt, den gick skaplig länge, men nästintill tvärdog när den fick reda på att den skulle dö. Undrar om datorer har liv? Eller hör vad man säger? Eller än värre, hör det man tänker....

Hur som helst försöker jag tappert att tömma den på all info jag kan. Men just nu läser han saktare än jag läser en bok, så det tar en evig tid.

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards