Alla inlägg den 10 september 2008

Av Lazarus - 10 september 2008 09:15

Vet inte om du hört det, men det ska komma en svensk version av "Ballar av stål". Programmet går i England och du kan även se det på någon svensk kanal. Personligen tycker jag att det är ett helt fånigt program. Men det är inte min personliga åsikt jag vill prata om. I morse lyssnade jag på Adam Alsing, Gry Forsell, Anders Timell och Alex Schulman. Den sistnämnde blev tydligen utsatt för något skämt från några av programmet "Ballar av stål" . Man interviuade honom en stund och sprutade sedan vatten på honom genom micken. Det gjorde att lille Alex blev skitarg och, allt enligt honom själv, helst hade velat strypa tjejen. Men varför då lille Alex? Du skriver och har skrivit massor av skit om massor av folk. Är det inte på sin plats att du själv får lite vatten tillbaka? Citronsaft hade egentligen varit bättre, men ändå.

Vad menar jag då med "Klanen"? Jo, det är ju så att det numera finns en "Klan" av diverse radio.- TV-personligheter som håller ihop. T ex alla ovanstående. Innebär att man håller ihop. Innebär att alla nu tycker illa om "Ballar av stål". Innebär att alla 12-20 åriga killar och tjejer kommer att tycka illa om programmet. Varför då? Jo, den s k klanen vänder sig ju i regel till denna målgrupp. För inte kan väl era billiga skämt i radion tilltalar någon som är äldre.

Nej, tackar vet jag Teknikmagasinet. De säljer just nu något som heter "Ripper". Man sätter på den, väljer kanal och låter den stå på i 24-48 timmar och vips så har man en hel massa låtar utan reklam och töntiga inlägg från klanen.

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards