Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Lazarus - 6 juli 2009 10:14

Vi har passat ena dotterna kanin. De kom hem igår så vi trodde att hon skulle hämta honom, men hon kommer först idag. Eftersom vi nu trodde hon skulle komma igår hade vi ställt ut kaninen på gräset i uteburen och gjort rent inneburen. När hon sedan ringde och sa att hon skulle komma idag först så fick vi sätta in de i inneburen och ställa den på den inglasade altanen. Jag satte mig inne och plötsligt började kanineländet att stampa. Troligen hade han fått syn på en katt och ville skrämma den. Eftersom lukten ligger länge i luften så slutade han ju inte att stampa. Varje stamp var som ett hammarslag, vilket kanske inte uppskattas av kringboende grannar, så jag ställde in buren i köket vid 22.45 Inte heller då slutade han så han fick ställas tillbaka på sin vanliga plats i tvättstugan. Han fortsatte att stampa så jag stängde dörren. Klockan 23.45 slutade han, efter dryga 2 timmar. Så nära stekpannan har Ludde aldrig varit.

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards