Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Lazarus - 9 juli 2009 21:05

Jag är helt såld på leverpastej. Skivbar, bredbar, med tryffel, utan tryffel, ja i nästan vilken form som helst. Bäst är hemmatillverkad med mycket lever i. Gärna kycklinglever. Macka, eller jag menar mackor, med leverpastej slinker enkelt ner i parti och minut. Antingen med ett lager majonnäs eller med smörgåsgurka. Tyvärr är frugans heminlagda gurkor slut så det får bli köpegurka. Fick till slut tag i en sort som var nästan lika goda som frugans, men inte helt. När så den var slut så kom hon hemdragandes med en bautaglasburk som innehöll gurkor som inte alls var av samma klass som frugans. Så nu tvingar man i sig dm ett tag. Men med min leverpastejkonsumtion så är den väl snart slut, hoppas jag. Skar upp en förpackning skivbar leverpastej igår morse. Den är slut nu. Skitgott.

Av Lazarus - 9 juli 2009 15:16

Har nästan fått 30 mm idag. Skönt! Det behövs i skog och mark. Dessutom kan man ta det lugnt en dag. Satt hos bilverkstan på f m för en garantigrej. Nu tittar jag med ena ögat på Tour de France.

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards