Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Lazarus - 2 oktober 2008 17:44

Eftersom identiteten röjts tänkte jag omgående sluta blogga på den här bloggen. Men sen tänkte jag några gånger till och kom fram till följande.


1. Vi har yttrandefrihet i detta land och kan inte straffas för vad vi säger eller skriver så länge vi inte gör oss skyldiga till  t ex att förfölja minoriteter mm, vilket jag inte nedlåter mig till.

2. Jag har aldrig lämnat ut några namn. Varken mitt eller någon annans

3. Anledningen till att jag inte lämnat ut några namn är att det inte är min mening att såra någon. Det vet ni som läst min blogg i ett år. Med anledning av det tar jag bort de inlägg som nu någon/gra har ansetts vara stötande eller sårande.

Jag får se hur och om jag fortsätter. Kanske eventuellt på en annan blogg. Vi får se. Nästa vecka blir det troligen inget i alla fall. Förhoppningsvis har lusten därefter återkommit.

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards