Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Lazarus - 27 oktober 2008 17:33

Det är väl kanske att ta i och jämföra sig med Pink, men på några sätt är det inte helt fel. Vi kan båda inte hålla käften om något är fel till exempel. Vi är båda för mänskliga rättigheter, kvinnors rätt, barnens rätt, djurens rätt mm. Varken hon eller jag gillar lille Bush. Vi gillar dock båda musik och en och annan pilsner. Fast jag tror hon bräcker mig vad det gäller drickat. Sen har hon ett tufft yttre, liksom jag ibland. Dock är vi nog båda ganska softa inom oss. Men hon är bra. Hon sjunger ut om felaktigheter i samhället. Där ligger jag i lä. Vore bra att kunna berätta om alla såpoperor som förekommer. Men det blir väl tid för det i mina memoarer.

Hur som helst. Pink är Pink, Zlatan är Zlatan och Lazarus är Lazarus.

Acceptera det !

Kolla in Pinks video. Den är inte från senaste skivan men en av de bästa låtar hon har gjort. En text som vädjar till eftertanke.


Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards