Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Lazarus - 20 oktober 2008 09:37

Såg Roma-Inter igår och Zlatan gjorde 2 mål. Speciellt efter andra målet gick han med utsträckta armar som om han vore gud. Visst, Zlatan är bra, men han blir aldrig en riktig stor idrottsman i mina ögon. Jämför med Ingemar Stenmark till exempel. Där har du en kille som både var bäst och ödmjuk. Visst var han lite torr ibland, men det berodde på att han var från Tärnaby och visst finns det mer öppnare personer i Tärnaby. Men Ingemar var bäst och ödmjuk. Något Zlatan inte är. Tyvärrr.

Av Lazarus - 20 oktober 2008 09:31

Nu är jag inne på min andra sjukskrivningsvecka. Känns inte bra alls. Men hoppet är ju det som överger en. När man väl fått i sig lite piller och väntar 30-60 minuter brukar det gå bättre. Men är det egentligen meningen? Är det värt det? Jag tänker och tänker på både det ena och andra men är inte klar med tankarna. Dock finns det andra som måste ha ett riktigt dåligt samvete nu. Ska man baktala andra så ska man stå för det också. Men vi kommer väl dit så småningom. Just nu vill jag bara bli bättre.


Av Lazarus - 20 oktober 2008 09:28

Nu har jag sett det lilla underverket. Var och besökte det nyfödda barnbarnet. Man har ju glömt bort hur små dom är. Riktigt pyttiga. Men stora fötter har han. Men det har ju Zlatan också....

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards