Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Lazarus - 25 maj 2008 14:26

Om du tittar tillbaka på en blogg i mars så skrev jag " Charlotte Perelli - ta bort spektaklet". Som tur var så gjorde stora delar av Europa det. Det är bara vi svenskar som är så hemmablinda så vi inte förstår hur pinsam hon är. Hon har ju inte utstrålning för 5 öre. Det är bara spackel och ett påklistrat grin hela tiden. I år, till skillnad från förra året, hade jag faktiskt rätt vinnare. Ryssen var riktigt bra. Ukrainska också. Sen gillade jag bl a piraterna. Men det är nog sluttittat för mig nu. Man röstar ju mest på sina grannländer. Det håller ju på att bli Östeuropeiska mästerskapen i musik. Nej, det var nog bättre förr. Det finns fortfarande låtar från 60 och 70 talet som man kommer ihåg.

  • Ein bissgen Frieden
  • Sattelit
  • Michelangelo
  • Dingis Kahn
  • Volare
  • Det börjar verkar kärlek banne bej
  • Främling
  • Waterloo

Med flera. Från de senaste 5 åren kommer man ju inte ihåg någon. En Schlager ska slå. Det gör dom inte idag.

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards