Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Lazarus - 4 januari 2009 11:05

Minus 17 grader

3-4 cm nysnö

En blå himmel

.

.

.

Sitter inne med en djävla förkylning som inte ger med sig.


Av Lazarus - 4 januari 2009 10:51

Här tittar man lördag efter lördag på ett ganska trevligt program som heter " Stjärnorna på slottet". Jag tyckte att det skulle vara kul attt se just dom här 5 personerna. Hade ju min idéer om var och en.

Christina Scholin: För mig känd som en kvinna som spelar ganska enkla och simpla filmer och liknande. Lite fjantig. Men nu visar det sig att hon är en ytterst känslig och trevlig person.

Ulla Sallert: För mig en operadiva som gifte sig med lammkött för många år sedan. Men nu visar det sig at hon är en ytterst anpassningsbar och trevlig dam som trots sin ålder ( 82 tror jag ) är piggare än många 50-åringar.

Loffe Carlsson: Trummis och entertainer, trevlig. Och det är fortfarande min bild. En go gubbe som ändå kan visa en sentimental sida.

Staffan Scheja: Jag kommer ihåg att han var ett s k underbarn på flygel. Nu visar det sig att han också är en mycket trevlig person. Honom skulle jag vilja sitta och prata med en kväll.

Jonas Gardell: Har i mina ögon varit en trevlig, lite sliskig homo. Men en homo som har en egen ibland häftig stil. Men nu visar det sig att han också ibland tydligen kan vara ytterst barnslig och elak. Ja t o m djävligt dum.

Så när 4 personer har fått mer respekt av mig har Jonas sjunkit. Synd.

Av Lazarus - 4 januari 2009 10:48

"Sträckläser" nya Ginzakatalogen och funderar på en sak. De har en DVD som heter " Final duel ". Och det ju inget konstigt med det. Det konstiga är att de också har en "Final duel 2". Men då var ju inte den första filmen den sista duellen. Eller? Hänger du med?


Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards