Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Lazarus - 20 januari 2009 10:50

Tittade just på min besöksstatistik och frågar mig hur de kommer upp i dessa fantasisiffror. Detta med tanke på att så få kommenterar det jag skriver. Eller är det helt enkelt så att jag skriver så dåligt at det inte är värt att kommentera?


Av Lazarus - 20 januari 2009 10:40

Såg idrottsgalan igår och frågande mig om det var en idrottsgala eller en begravning. Nästan alla idrottskvinnor var svartklädda. Är det månne det  nya modet eller har dom dålig fantasi? Kalla hade visserligen en svart-röd klänning och Susann Kallur en ljus, men i övrigt var det långt mellan lite färg. En gala ska ju, just som ordet säger vara en gala. Det ska vara glamour, glädje och färg. Svart räknas inte. Även killarna hade nästan uteslutande svarta kostymer. Varför? Det finns andra färger också. Om inte så varför inte åtminstone lite kritsträck?

I övrigt var det ju en ganska bra gala. Peter Settman är väl en av de få i Sverige som kan glömma bort text och manus och ändå klara biffen. Jag hade väl i vissa fall valt en annan pristagare, men i det stora hela var det ju OK. Men nog skulle väl Susann Kallur vunnit i s f Kalla? Kallur slog världsrekord i en gren med fler utövare i toppen än skidor, som i stort sätt bara utövas av vita européer. Hade inte Kallut fallit på första häcken hade det hela ju varit solklart, men nu tänkte väl många på fallet och tänkte inte på att Kalla åkte om en finska som nästintill hade skidat rakt in i vägen.  Till slut säger jag bara... Robert Gustavsson!



Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards