Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Lazarus - 12 januari 2009 17:27

Nu har jag lämnat av frugan vid tåget. Hon ska till ett av våra barn och barnbarn. Så jag är hemma och håller ställningarna några dagar. Nåja, det blir väl mest ställningarna framför datorn och TV:n. Har just hämtat min andra dotter och hennes ohängde man från bussen. De var ett dygn på en guppig och blåsig Östersjö.

Så nu ska jag bara softa hela kvällen. Inget fel i att vara ensam några dagar ibland. Man rår sig själv. Äter vad och när man vill, går upp när det behagar, har 100% koll på fjärrkontrollen. Lite uppåt i mörkret trots allt. I morgon ska jag skriva en ansökan på ett perfekt jobb. Får se vad det mynnar ut i. Nej, nu är nog ugnen varm så min specialrätt ska in. Jag kommer inte att tala om vad det är, för då får du så negativa tankar om min "kokkonst". Men gott är det. Ha det.

Av Lazarus - 12 januari 2009 09:33

Ibland snubblar man på ord i tidningar som är lite roliga. Ta t ex ett trossamfund. Är det ett samfund som bara finns i Trosa? Eller är det månne så att det bara är till för tjejer som har trosor? Jag bara undrar.

På tal om inget så finns det i Eskilstuna för övrigt en stadsdel som heter Snopptorp...

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards