Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Lazarus - 16 januari 2009 18:25

Nu har jag fått papper på att min slutlön finns på kontot nästa tisdag. Summa hemlig, men OK. Så nu hoppas jag bara på att allt annat löser sig så jag kan släppa det företaget ( hemligt ) och bara gå vidare. Trodde jag skulle få ett svar från en person på företaget idag, men fick tyvärr inte det. Så det blir till att vänta några dagar. Men vem får inte vänta. Har snart väntat 8 månader på mitt andra barnbarn och kommer att få vänta ytterligare ca 5-6 månader på nästa. Men f-n så produktiva mina tjejer är...

När jag fått nästa barnbarn ska jag lägga mig på golvet eller sätta mig i en fåtölj med alla 3 barnbarn kring mig. Då har jag fått ett barnbarn av varje tjej.

PS: I morgon fyller min äldsta dotter 30.............


Av Lazarus - 16 januari 2009 15:52

Såg ett konstigt program i tran igår. Eormt feta tjejer ( 150-250 kg ) som sätter sig på smala killar. Inte för att tjejerna vill bråka eller så, utan för att killarna tycker att det är kul, eller vad det nu är dom tycker. OK, tjejerna har ett problem. Vissa tycks äta rätt, men har något fel med ämnesomsättningen medan andra bara vräker i sig mat för att bli tjockare. Synd om tjejerna, för de lär ju inte leva länge. Men det är väl lite synd om de puckade killarna också. Vad får man ut av att någon som väger 200 pannor sätter sig på en? Jag bara frågar.


Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards