Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Lazarus - 3 februari 2009 09:10

Idag är mitt äldsta barnbarn hos oss. Hon är 2 år, men klok som minst 3. Man kan prata med henne och hon har svar på det mesta. Det enda är att hon pratar ideligen. Det är ju inte allt man förstår. Jag fattar inte att min dotter glömde att skicka med ett lexikon eller undertexter som på TV. Alltid glad och snäll. Jag har tre egna barn, men kan inte påminna mig om att någon var så här snäll, fast de också oftast var snälla. Mitt barnbarn grinar aldrig när hon ska lägga sig och kan ligga i en timme och prata och sjunga för sig själv när hon ska sova. Detsamma gäller när hon ska vakna. Fast då kan kan hon ibland ropa på mormor eller morfar. Kommer man inte på en gång sätter hon sig ner i sängen och väntar. Älskar henne.


Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards