Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Lazarus - 24 februari 2009 15:16

Jaha, då har man varit på bokrea igen. Strax efter 7 var jag på Bokia, sen bar det av till Coop Forum, ICA, Akademibokhandeln och Åhlens. Dessutom hade jag ärenden hos optikern, banken, TV-affären mm.

Vad köpte jag för böcker?

En bok om kinesiska muren, en om Auschwitz, en om Al Qadia, en om jorden, en om spindlar, en om Pompeji, en om insäkter i trädgården, ett lexikon svenska-italienska, Henning Mankells Kinesen, Jens Lapidus Aldrig fucka upp, några trädgårdböcker och blomböcker två olika av Paulo Roberto, en av Glenn Strömberg och några till. Så nu har jag lite att läsa framöver.....


Av Lazarus - 24 februari 2009 15:14

Sju av mina gamla arbetskamrater och jag åt lunch ihop. Mycket trevligt att sitta och prata om hur livet är. Tyvärr så var det bara en lunch. Hande det varit en middag med lite vin och sånt så hade det kunnat bli en lång och trevlig middag.

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards