Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Lazarus - 7 februari 2009 17:36

Nuförtiden ska alla sportprogram ha en reporter PLUS en så kallad EXPERTKOMMENTATOR. Kan dom inte skippa dom snart.

Stig Strand är ju en trevlig prick, men ofta är han helt ute och seglar. För någon dag sedan åkte Zettel ner för pisten och Strand tyckte att det gick för sakta. Han blev knäpptyst när hon gick upp i en klar ledning. Idag var det Pernilla Wiberg som trodde hon kunde allt. Trodde att Herman Maier skulle floppa. Han kom 6:a, vilket är kanonbra. Hon trodde att Miller skulle vinna och han kom efter Maier.

För någon dag sedan pratade dom med Broorken. Malmö-Nybro skulle sluta 2-2 och att Nybro skulle vinna på straffar. Vad händer? det blev något i stil med 7-2 för Malmö.

Sluta gissa, experter. Jag kan också gissa, men kallar mig för den delen inte för expert.

Av Lazarus - 7 februari 2009 17:33

Har varit en ganska vanlig lördag. Störtlopp på skidor var ju givet. Sen byggde jag en CD-hylla av en del virke jag hade i bon. Har väl i stort sätt 1000 CD-skivor och de kräver sin plats. Nu ska jag skynda mig at duscha för att därefter äta, kolla på Inter och sen på Melodifestivalen. Ja, ja, jag vet att du inte tittar på den. Ingen gör det som man pratar med. Trots det har de miljoner som kollar. Kul lördagsunderhållning.


Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards