Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Lazarus - 11 mars 2008 00:00


Här sitter man nu. Det är bara tisdag och hustrun åkte till svärföräldrarna i lördags, vilket hon gör några gånger per år. Tidigare har jag alltid haft lust att laga god mat som bara jag tycker om. T ex fläsklägg och rotmos, stekt lever mm. Den här gången har jag dock 3 fria måltider på Daisys vilket reducerar min veckomeny lite. Så det troliga är:

Lördag: Spagettisallad hela dan med massor av bl a majonnäs, inlagt gurka ägg mm.

Söndag: Raggmunkar med mycket fett och fläsk

Måndag: Lövbitsmeny på Daisys

Tisdag: Baguette med köttbullar och rödbetssallad

Onsdag: Pasta med bacon, färska champinjoner

Torsdag: Nånting på Daisy

Fredag: Nånting på Daisy

Ser väl inte helt fel ut, eller? Kanske inget som viktväktarna rekommenderar, men som min 0,1 ton tunga kropp älskar.

PS: Luncherna har jag inte tagit med, men är oftast åt pastahållet.

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards