Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Lazarus - 23 mars 2008 10:51

Har funderat ett tag över vad nästa omröstning ska handla om. Tänkte att det ju är ganska intreeeant att veta vilken publik som läser bloggen. Därför har du nu möjlighet, vilken jag hoppas du tar, och röstar på din ålder och kön. Tack på förhand.

Av Lazarus - 23 mars 2008 10:39

Nu avslutar jag omröstningen angående Alex Schulman. En förhoppning är väl att omröstningen samt mina mejl till VF har på ett litet sätt bidragit till att de kastats ut från tidningen. Ska faktiskt bli intressant att se deras 1000apor-projekt. Man anger sig själva som ansvarig utgivare, vilket medför att de även kan straffas om de gör liknande övertramp som de åstadkom i VF. Hur som helst. Här är omröstningen:

9% röstade "Han är min gud " . Att dessa 9% är under 20 år måste vara en lågoddsare.

13,5% tycker han är mycket bra. Oddsen lika ovan.

9% röstar på Sådär, varken eller. Nu hamnar vi nog hos dom som är kring eller strax över 20 år.

46% tycker han är en löjlig figur. Här hamnade min röst.

9% skiter i honom. Ja, det är nog det bästa. Ju mindre publicitet ju bättre.

4,5% hatar honom. Det kanske är att ta i, men OK.

9% vet inte ens vem han är. Ni måste vara lyckliga....

Så nu vet ni det. Ny omröstning kommer.

Av Lazarus - 23 mars 2008 10:24

Nu är det påsk och vad händer? Snön öser ner. Här kring Stockholmsområdet där jag befunnit mig har det varit ett riktigt aprilväder. Jag åkte till Yasuragi på Hasseludden. Till de som inte vet vad det är så är det ett riktigt SPA i japansk stil. Man kommer dit och får ut badbyxor och en slags badrock samt ett par tofflor. Detta går man omkring med under hela vistelsen. Ganska kul att se en hel massa folk i blåsvart rock med vita japanska tecken. Här råder lugnet. Man har en stor bassäng. Flera varma pooler både inne och ute. Temperaturen i poolerna ligger kring 36-38 grader. Så det är inga problem att sitta ute i minusgrader. Sen finns det bastu, ångbastu, möjlighet till behandlingar ( massage mm ) och dessutom kan man vara med på t ex teprovning, chi gong, mm mm. Dessutom får du japansk mat på kvällen. Så man kan verkligen koppla av. Själv hann jag läsa mer än en halv bok, lyssna på MP3-spelaren och vila och bada och vila och bada och..... Nu, efter 2 dagar har vi kommit hem igen. Rensade ut 3 smockfulla kassar med böcker som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med, men jag får väl se framöver.

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards