Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Lazarus - 14 mars 2008 18:45

Hur kommer det nu att gå i morgon? Själv missar jag en del av början skulle jag tro. Ska ju hämta frugan. Men So What? Här får du nu min önskerad. Inte mitt tips. Men hur jag skulle vilja att det såg ut:

  • Rongedals - Äntligen ett originellt svensk bidrag som kommer att slå.
  • BWO - Är ingen fan av Barden, men göra rätt låtar kan han
  • Linda Bengtzing - Här är det drag under galoscherna
  • Frida - Det här är fred och frihet och att livet ska vara kul att leva
  • Sanna Nilsen - Har egentligen aldrig gillat henne. Men här hon helt OK
  • Sibel - Lever mycket på sitt utseende. Hon kan mycket väl vinna ett annat år.
  • Nordman - Grabbar med stake
  • Ami Diamond - Sorry Ami, men din tid kommer
  • Charotte Perelli - Usch, ta bort spektaklet.
  • Christer Sjögren - Hallo Christer är du full? Nästan sämre än Forbes Beatles.

Hur det går ? Jag är rädd för att spackelspektaklet vinner. Hur som helst: Lycka till alla 10 bidrag. Ni fyller en funktion eftersom miljoner tittar på er och ingen vill erkänna det.

Av Lazarus - 14 mars 2008 18:12

Läste just att det i morgon lördag går en manifestation mot trafficking ( stavas det så ? ) i Stockholm. Börjar runt 12. Vid 16 tiden ska det gå ett fackeltåg från Medborgarplatsen. Du som bor i stan och har möjlighet tycker jag absolut ska gå dit och manifestera mot eländet. Det är nästintill bara unga tjejer som, med löfte om arbete, lockas till Sverige och får sen inget annat göra än jucka folk de inte ens känner. Kanske luktar fan, är elaka, är gifta, sadister, har könssjukdomar mm. Och framför allt så vill inte tjejerna göra detta. De TVINGAS till det. Ser du en sån gubbe så knacka horbock, om du vet vad det är. Det räcker med att någon pratar om att kunna tänka sig att betala för ett fuck. Ta klart avstånd genom att tala fanskapet tillrätta. Nu kanske du tycker att jag tar i, men jag har noll till övers för horbockar, kvinnomisshanlare och folk som utnyttjar barn. Hoppas du håller med.  

Av Lazarus - 14 mars 2008 00:00

Hej och mors, fredag igen. Min "lediga" veckan från hustrun är slut och tack för det. Ska röja upp i morgon och hämta henne senare på kvällen. Nåja, det är inte mycket att röja. Vattna blommorna, tömma diskmaskinen som jag diskade igår, dammsuga och plocka rent på vardagsrumsbordet som under en vecka ha varit belamrat med dator, skivspelare ( ja en sån man hade förr ) mm, för att kunna föra över mina gamla 70-talare till MP3-format. Men sen är det klart. Brukar hålla efter under veckan när hon är borta för att slippa en massa elände sista dan. Så man får väl avsluta gräsänklingsveckan för den här gången med en god pizza och en pilsner. Sen blir det mycket resande för mig. Ska under de närmaste 2 månaderna besöka Estland, Italien, Vatikanstaten, Österrike, Tyskland, Danmark, Holland, Belgien, Spanien, Skåne ( eller det kanske hör till Sverige ). Så det blir några hotell och flygplatser jag kommer att se. Därför kanske det blir lite sporadiska inlägg på bloggen ett tag framöver, men vi får väl se. Jag ska försöka att få till lite inlägg då och då

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards