Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Lazarus - 28 mars 2008 00:00

Jaha, det var ju f-n vad veckan gick fort. 3 dagar i ett regnigt Baskien går fort. Nu är jag så trött så jag med säkerhet somnar framför TV:n i kväll. Var som sagt i Baskien och träffade 2 leverantörer. Mycket resa och mycket jobb. Bara hemresan från dörr till dörr tog 11 timmar. Dessutom försvann min resväska på vägen. En väska full med vin och Whisky. Så jag liksom väntar på att dom ska komma med den under dagen. Undrar var den har varit eller var den just nu är? Tog Limousineservice hem. Chauffören sa att det kommer bort tonvis med väskor varje dag som de sen måste skicka ut. Inte undra på att flyget kostar. Så nu är man tillbaka till snöfläckar och små tulpanblad som visat sig. Igår såg jag en hel del träd med utslagna blommor och även vanliga blommor som slagit ut. Tulpanerna hade blommat ut redan. Tittar man på en jordglob tycker man att det bara är en liten, liten bit och skillnaden borde inte vara så stor. Å andra sidan behöver man ju bara jämföra Skåne och Norrland. Det skiljer ju flera månader bara där.

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards