Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Lazarus - 28 juni 2009 16:24

Jag ligger under äppelträden och får mig ett gott skratt över en kommentar jag nyss fick från någon som heter/kallar sig Ida. Behöver ju inte närmare skriva ner vad hon skrev, utan hänvisar till kommentaren som finns under "bantningsvansinne". Verkar som Ida för det första inte är 20, kanske och troligen inte ens 15 och inte fattar någonting av det jag skriver om. Det är ju klart bevisat och vida omskriven att bantning av det slag som tjejen jag skriver om ägnar sig åt är livsfarligt. Men så att alla kan bilda sig en egen uppfattning så har ni adressen här : http://ohsolitude.bloggagratis.se/

Istället för att skriva larviga kommentarer till mig vore det bättre att du Ida och även andra hjälper tjejen. Som läget är nu så uppmuntrar ni till självmord, vilket är straffbart. Att, som jag, skriva om det hela är dock inte det. Men om nu Ida vill anmäla mig så gör gärna det. Skulle ju innebära att tjejen kommer under snabb vårt.

Till sist så ser jag att "ohsolitude" har skrivit ut en länk och kallat mig både för en hon och någon som har något fel i huvudet. Jag tackar för länken. Kul att du länkar till en bra sida :-) Jag är dock ingen hon, utan en han som är rädd om folk som inte förstår att de förstör sig själva.


Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards