Direktlänk till inlägg 5 juni 2009

Nakenbad och nudister

Av Lazarus - 5 juni 2009 10:56

Läste i dagens Aftonblad om att det förekommer nakenbad på vissa håll i landet och att grannarna inte gillar det av olika anledningar.

Åker man till t ex Kanarieöarna finns flera ställen för nakenbad. Och ärligt talat har jag aldrig fattat vitsen med det hela. Gick på Maspalomas badstrand och plötsligt sprang det en massa små, långa, korta, knubbiga och krokiga pittar framför en. Så om det inte var nog så sprang skrynkliga, långa, korta, hängade, fladdrande bröst förbi. Och jag fattar fortfarande inte vitsen. En snygg tjej i en snygg bikini är alltid snyggare än ett par hängflänsar som slår i otakt och fladdrar för vinden. En del hade ju den goda smaken att lägga sig lite bakom. Men en del stod på högsta sanddynan för att få fart på propellern i vinden, utan att lyckas. Hur många av dessa är "fula gubbar" eller kanske t o m " fula tanter"? Du blir ju inte åtalat för att vara blottare här.

Nu ska du inte tro att jag är emot nakenbad. De får väl ligga så mycket nakna de vill, men de ska inte tro att det är snyggt eller så. Det är ytterst sällan jag ser någon tjej som är riktig snygg i de fall man råkar gå förbi ett nakenbad. Hur killarna ser ut skiter jag i. Tycker mest de är lika patetiska som Naken-Janne. Ursäkta, men jag förstår fortfarande inte vitsen.

 
 
Krister

Krister

5 juni 2009 11:26

Nej men visst. Visst är det skönare att efter badet komma upp med en blöt klädtrasa som smiter åt mot kroppen. Visst är det skönare att ha en kädtrasa som stramar åt under själva badandet.

Om vi bara skulle tillåta vackra människor att bada skulle det bli tomt på badplatserna.
Tycker du att det är snyggt med en hängmage som putar över en badbyxkant? DET gör inte jag!!

http://gammelsmurfen.bloggagratis.se

 
Stig

Stig" title="http://cyberliv.bloggagratis.se]Stig[/url]" target="_blank">cyberliv.bloggagratis.se]Stig[/url]

5 juni 2009 11:47

Intressant... Jag håller helt med här... låt dom hålla på bara jag slipper vara med :)

Intressant blogg... jag länkar in dig i min :)

http:// cyberliv.bloggagratis.se

 
love

love

6 juni 2009 07:05

Vad fin blogg du har!

http://aik-.bloggagratis.se

 
Flanören...

Flanören...

6 juni 2009 10:13

Du förnekar dig inte Lazarus!
Underhållande att läsa dina inlägg.

http://www.nabbsjuan.bloggagrtis. se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lazarus - 25 augusti 2009 09:12

Har nu på morgonen pollinerat mina slanggurkor. Det är så här. Jag ställde en hink med 4 slanggurksplantor  den inglasade altanen. Jag ledde de uppåt med snöre. Sen har de av bara farten fortsat på en av tvättlinorna vi har på altanen. Så nu är den ...

Av Lazarus - 23 augusti 2009 09:01

Min tanke var att byta namn på bloggen, vilket Bloggagratis sa var möjligt.$ På så sätt skulle jag ju kunna ha kvar all gammal information och gamla komentarer och inlägg.  De sa dock inte att den gamla adressen skulle leva kvar och länka vidare till...

Av Lazarus - 22 augusti 2009 10:34

Har försökt att hjälpa till lite. Bara pusha lite i den riktning som jag tycker verkar bra. Vad fick jag. Ju en massa skit. Inget jag tycker jag ska ha. Man kan i s f sakligt berätta vad man tycker och inte fara ut i helvete och annat. Jag har också ...

Av Lazarus - 22 augusti 2009 09:56

Ha ha, jag behöver inte sluta blogga, vilket jag var rädd för. Det är ju bara att byta namn. Så därför blir jag nu kvar till en dels glädje och andras förtret. Ha Ha...

Av Lazarus - 21 augusti 2009 18:11

Från och med nu upphör denna blogg. Ny blogg kommer under annat namn. Vill du ha adressen så hör av dig via en kommentar.   Dagen efter upphörandet: Ser att flera nära och kära släktingar frågat efter den nya adressen. Men den här gången vill jag in...

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards