Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Lazarus - 1 januari 2008 15:09

Jag tillhör dom som ändå har en liten smitta av homofobi. M a o tycker jag att dom får finnas, men kanske inte hur som helst eller allt för nära mig.

Men varför????

Titta på följande lilla lista:

Jonas Gardell, Mark Levengood, After Dark-gänget med Christer Lindarv i spetsen, Pecka Heino, Magnus Carlsson, Eva Dahlgren och många fler. Vad har dom gjort för ont egentligen? Jonas Gardel, vilken rolig prick. Han verkar ju bara vilja göra folk glad. MarK Levengood, vilken kille. Jag kan ine föreställa mig honom arg. Bara djävligt snäll. Igår såg jag After Dark på TV. Vilken show! Vilken självdistans! Inget man bara river av. Här har man tränat och tränat och tränat under säkert lång tid innan man visade upp sig. Ja och Pecka Heino är ju också bara snäll och vänlig. Magnus Carlsson som en gång sjöng i Barbados. Efter att han slutade har Barbados inte varit sig lik. Tyvärr inte Magnus heller. Eva Dahlgren till slut. Har följt hennes karriär sen hon krullhårigt sjöng i Melodiefestivalen. Vilken sångröst och vilka texter.  Så varför hacka på dom. Då dom vara som dom är. Dessutom smittar det inte. Så det går t o m att ta dom i hand.



Av Lazarus - 1 januari 2008 15:07

Potatisen står på spisen. När den är klar blir det gravlax. Sen är äntligen all julmat slut. Det blir ju lite trist att i en vecka mer eller mindre äta diverse julrester.

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards