Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Lazarus - 26 januari 2008 11:15

Innan jag kommer in på DAGENS NYHET så ska jag bara kommentera Birdie. Jag uttryckte mig lite fel. Jag kastade inte ut badkaret. Det var redan utkastat av förre ägaren till huset när vi flyttade in eftersom pannan inte räckte till att fylla ett helt kar.

Nu till det som skedde idag. Vaknade 9.15 med en ordentlig förkylning jag redan fick igår. Släpade mig upp ur sängen för att laga frukost. Sedan länge brukar jag göra det till oss eftersom jag brukar vakna först. Hur som helst så ringer dotter nr.2 ( av 3 ) och talar om att vi ska bli morföräldrar igen. Då släpper t o m förkylningen lite. Det ska bli riktigt roligt att få ett andra barnbarn. Men det kanske beror på att vi älskar barn och barnbarn. Ja, egentligen älskar jag alla små babyssar så länge jag slipper byta blöjor på dom. Det har min mage lite svårt för. Så nu är det bara at vääännnntttttaaa. Vi har 3 barn. Om alla skulle få 3 barn så komer det att krylla det av ungar i huset. Men vi får väl se hur det blir med det. Man får ta en dag i sänder. Bara den här veckan har 2 bekanta dött som låg kring min ålder. Så man ska inte ta något för givet. Man skulle ha svärfars gener. Han är ju som en katt med 9 liv. Ha en bra dag.

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards