Alla inlägg den 7 juli 2008

Av Lazarus - 7 juli 2008 00:00

Ja, nu kan jag luta mig tillbaka och bli en glad pensionär. I alla fall som det ser ut nu. Jag har ju 3 tjejer. De har 3 män/killar. Nej, inte var. De har en var, om du nu skulle tro något annat. Det är bara musslimer som får ha fler, lyckostar....

Hur som helst. Dom 3 paren har nu var sitt hus och en av tjejerna har ett barn och de andra två har barn på G.

Får man nu leva tillräckligt länge med skaplig hälsa så vet jag inte vad man ska behöva mer. Självklart vill alla ha 100 miljoner på banken, kunna resa året om, ha 10 betjänter och egen jet. Och det var väl lite synd att inte tjejerna tänkte på det utan bara gick på annat. Vad nu det var.  ;-)

Nej, jag tror att man någon gång ska känna sig nöjd och inte jaga efter mer rikedom och liknande. Och nu är jag ganska nöjd. Nu kanske du undrar varför jag säger "ganska" nöjd. Jo, man kunde ju vara lite friskare och lite lättare. Frugan skulle ju också kunna få vara lite friskare. Men nu är det som det är och då får man göra det bästa av det. Inte försöka nå det onåbara, inte jaga för att få några kronor till, utan luta sig tillbaka och låta barnbarnen förgylla det resterande livet. Visst, jag har över 10 år till pensionen, men har man 3 tjejer kanske det blir 6 barn. Så har man ju mycket att se framemot. Just nu är man ju Moffa åt en solstråle.

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards