Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Lazarus - 17 juli 2008 00:00

Jo, skriver gör tjejer - jag är man.

10-35 år - jag är 50+. Var f-n är alla killbloggar?

Ofta ensamstående eller sambo med nån kille - jag är gift

Ofta småkottar springandes kring benen - jag har 1 barnbarn

Bloggarna handlar för det mesta om vad personerna gjorde den senaste timmen - vilket jag undviker.

En hel del har hästar eller andra djur - jag har en kärring som skäller ( vilket kanske inte räknas ). I övrigt inga husdjur längre. blir så besvärligt när man ska resa.

En hel del lägger in Youtubefilmer - Varför det undrar jag. De finns ju på Youtube.

En del har många bilder - men i regel ser man bara människorna bakifrån eller bara delvis ( enorma närbilder )

Nästan ingen tycks bry sig om världsproblemen, utan bara det som sker i den omedelbara närheten - jag försöker vidga vyerna lite.

Men allvarligt, här letar man efter spännande bloggar som man gärna återkommer till och vad läser man om? Jo, mest blöjbyten, myspys i soffan, hälsa på morsan och släkten, blommor som blommar, vädret som är som det är, jobbigt på jobbet, jobbigt hemma, jobbigt med barnen, o s v . Har letat i dagar och har äntligen hittat en ny blogg att komma tillbaka till. En blogg som har lite känsla och som säger något. En blogg som griper tag. Men jag fick leta länge.

Inte för att min blogg kanske tilltalar just dig, men det vore kul att läsa lite andra bloggar än de som till 99% är ganska lika.

Ge mig gärna förslag!

Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards