Alla inlägg den 25 juli 2008

Av Lazarus - 25 juli 2008 00:00

Ja, ja. Jag har sagt att man inte ska lägga in Youtubefilmer, men kan bara inte undanhålla er den här. Killen är min svågers son, d v s mina barns kusin. Tjejen är ...ja just det hans tjej. hans kompis. Det här gillar jag. Amatörvideo när den är som bäst.

Av Lazarus - 25 juli 2008 00:00

Vi har under några veckor haft en kinesiska på vårt jobb som sommarjobbare. Äntligen är det sista dan. Det är ju bara ett några få människor på kontoret, så hon ska ju prata med mig hela tiden. Jag tror jag aldrig fått svara på så många frågor och fått så många förmaningar om vad som ska ätas, när det ska ätas, vad man inte ska äta o s v. Hon vet ta mig fan varenda molokyl i allt man stoppar i sig. Det är nyttigt, det är inte nyttigt o s v.

-När gifte du dig?

-"På 70-talet" 

-Var din fru snygg?

-"Ja"

-Är hon fortfarande snygg?

-"Ja" .

J-aha, har hon gjort skönhetsoperationer?

-"Eh, nej".

-Hur kan hon då vara snygg? 

F-an sådär har hon hållit på hela tiden. Sen har hon enorma fördomar. Hon ska gifta sig rik, killen ska helst vara modell och gärna kändis. Själv är hon inte mer än en tvärhand hög och har inet märkvärdigt utseende. Påstår att ho är 28 år, fast hon beter sig som en 15-åring.

Så nästa vecka blir lugn här på jobbet. Då är vi bara 3 och ingen är pratsjuk.


Presentation

Omröstning

Vinket program är bäst?
 Allsång på Skansen
 Allsång på Liseberg
 Ser inte dom programmen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards